fredag 7 januari 2011

Auktion Specialdesignat halsband





Alla pengar från auktionen går oavkortat till cancerfonden.
Här är en länk till insamlingen.

Då och då kommer auktioner komma upp på bloggen. Auktionerna pågår alltid i 7 dagar, och man budar i kommentarerna. Alla bud är bindande. Får du vinnande budet i en auktion, sätter du in pengarna via Cancerfondens hemsida sedan skickas produkten fraktfritt hem till dig. Enkelt! :)

Auktionen avslutas 14/1 22.00.

Dagens auktion

Specialdesignat halsband för just denna auktion!
Det finns endast ett exemplar av detta halsband i världen och nu kan du bli ägare till det. Designerns egna ord om halsbandet: "Min tanke har gått i rosa och blått eftersom
det finns rosa och blå bandet, tanken kan också finnas att för varje pärla
kan man tänka positiva tankar. Hjärtat hänger fast med ett
klolås och går att ta bort om man vill. Halsbandet är ca 96 cm + hänget 5 cm." Halsbandet kommer från Nims Design. Nimsdesign har superfina smycken som passar till både vardag & fest!

(klicka på bilden för att göra den större)

Lägg ett bud på halsbandet och stötta insamlingen!!

5 kommentarer:

  1. 70

    Mvh Erica
    erica@piggelinen.se

    SvaraRadera
  2. Kim. Mejla mig dina kontaktuppgifter också, så jag kan höra av mig om ditt bud vinner. Mejla till "Erikawilhelmsson@hotmail.com"

    Tack för ditt bud :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar