onsdag 5 januari 2011

Erikas rockrings fail


Ja detta är första gången som "Erikas Klipp" faktiskt är på Erika :) Jag berättade ju om mitt misslyckande att rocka rockringen som jag fått av min mamma på julafton. Syrran skickade över filmen nu så jag tänkte dela med mig av mitt misslyckande! Som sagt, det lät värre än det var, men min chockade min är oslagbar :)




Efter att nu ha sett igenom filmen några gånger så hittade jag några underbara detaljer. Exempelvis när Jonathan ( min systers pojkvän) säger "Kom närmare hit, här är det inga ömtåliga grejer" och jag gör som han säger och ställer mig, ännu närmre, vitrinskåpet!?

Och sen att jag preciiiiis innan själva misslyckandet känner att jag har kommit in i svängen och ska ge ifrån mig ett sånt där litet "jag är så jädra bra" ljud. -whooooo. Och sen går det åt skogen.

4 kommentarer:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar