måndag 18 april 2011

Äggröra

Pyjamas från Polarn och Pyret
Godmorgon! Idag har vi ätit äggröra här hemma ska ni veta. Ojojoj vad mycket äggröra vi gjorde. Wille fick blåbärspuré som vi gjort här hemma av egen plockade blåbär. Det var nog det godaste han ätit hittills. Han gapade så stort så vi var rädd han skulle fastna så :) För att få ut vätskan ur blåbären så det inte skulle bli så sörjigt så kokade vi blåbären med potatismjöl. Tyvärr blev det lite för mycket så den blev lite limmig. Men Wille verkade tycka om det ändå. Potatismjölet tog bort det sura också så det bara var söt bärsmak. Mums.

Jag tar även med en liten bild på gårdagens pappamys på det magiska täcket. Det hade lika magisk inverkan på Magnus vill jag lova som höll på att somna gott tillsammans med Wille. Skönt.

Idag ska vi ta en promenad till Emelie och sola lite på hennes balkong sen ska jag ta mig ner till stan och shoppa lite hemligheter.

2 kommentarer:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar