torsdag 7 april 2011

Glassexperimentet

Hej alla! Ikväll har Gustaf och Lina varit här och fikat lite. Lina har bara 3 veckor kvar till förlossning. Jag är så himla glad för hennes skull, och avundsjuk. Det är ju verkligen det häftigaste som finns! Snart får hon ligga där, med en nyfödd liten bebis på bröstet. Bästa känslan någonsin. Hur som helst. Vi testade nya glassmaskinen!! :) Det blev verkligen supergott. Men mer om detta i ett senare inlägg. Men till det jag skulle visa, ni vet att jag älskar Marshmallow experimentet. Så himla underbart! Ni som inte sett det måste ju bara se det. Nu har OBH-Nordica gjort ett liknande test med sin nya glassmaskin. Barn är ju bara så underbara!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar