söndag 24 april 2011

Godmorgon

Godmorgon alla! Magnus är ute och går med Wille och hans bror och flickvän i stadsparken och jag sitter här och har ont i rygg och mage :( Igår hade vi namngivelseceremoni för Wille. Det var jättetrevligt. Huset fullt kan man säga. Både min familj och Magnus familj var här och vi hade långbord med 16 personer i vår lägenhet. Tänk att vi lyckades klämma in ett långbord i vår stora hall. Det rum vi innan sett som onödigt blev nu plötsligt ett underbart rum. Vi insåg att vi kan ha riktigt stora bjudningar i denna lägenhet. Midsommar (om det regnar) och nyår blir hos oss i år :) Vi bjuder in er redan nu. Haha. Jag kommer berätta mer om ceremonin i ett senare inlägg med bilder osv. Jag ska bara lägga in bilderna i datorn först.

På kvällen var Willes farmor och farfar barnvakt åt Wille. Vi tog en promenad ner till deras hotell med Wille i vagnen och tänkte att han skulle somna på vägen. Men som vanligt känner han på sig när det är någonting speciellt och höll sig vaken i det längsta. Det blev över en timmes promenad och min rygg fixar inte det riktigt än så idag har jag värk och åter värk. Usch. Men det var det värt! Det var första gången sedan vi fick Wille jag och Magnus var ute på krogen så tillsammans och det var riktigt mysigt. Men efter någon timme började jag redan sakna Wille. Tänk så sjukt! När vi sedan hämtade honom på hotellrummet var det sååå mysigt.

Senare idag ska vi ut och Grilla tillsammans med Magnus föräldrar och nu ska jag gå ut och lägga mig i solen och läsa en bok. Jag måste ju jobba på brännan lite. (Jag brukar bli knall-rosa och sen blir jag lika blek igen) haha. Senare ikväll blir även goodiebagen uppdaterat med massa fina nya priser!! Och en ny tävling kommer nog också ut. Så håll utkik :)

Over and out.

1 kommentar:

  1. Härligt att det blev lyckat.
    Och spännande med tävling! :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar