lördag 2 april 2011

Lång leveranstid

Var precis inne och beställde en Babyfilt till Wille. Jag hade nämligen vunnit ett presentkort på 400 kr från dom inne hos BrittaBloggar, jag har alltid velat köpa en sån. Jag har ju haft samarbete med dom på bloggen innan och haft möjligheten att lotta ut två stycken, så då blir man ju självklart ännu mer sugen på att få en själv! :) Det är roligt att ha även senare i framtiden också känner jag. 

Men vad tycker ni om denna leveranstiden? hahaha

710 arbetsdagar. Jag tror dom har missat ett bindestreck där. Ser inte så bra ut :)

5 kommentarer:

  1. Den var jättefin :)
    Men tråkigt att den bara finns i blå och rosa :(

    SvaraRadera
  2. Har du fyllt i fel födelsedatum??

    SvaraRadera
  3. haha min kom hem till mej häromdagen och det stod precis samma på min leverans, men riktigt så lång tid tog det inte;)

    SvaraRadera
  4. haha ja det vore riktigt illa om det var 710 arbetsdagar! :)

    SvaraRadera
  5. Oj, jag det verkar du ju gjort Erika!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar