torsdag 14 april 2011

Hänga Gubbe

Ännu en klassiker i samband med Goodiebagtävlingen startar nu och denna gång är det Hänga Gubbe som ska få era hjärnceller att koka! :) Alla kan väl dessa enkla regler. Skriv en bokstav i kommentarerna. Den bokstav flest vill ha, den visar jag för er. Sen är det bara för er att klura ut vilken mening som döljer sig innan ni blir hängda. Hårda bud! :) Ju tidigare ni kommer på meningen desto fler priser vinner ni. Kom ihåg att ni måste först anmäla er till Goodiebagtävlingen om ni inte redan gjort det, för att kunna vinna priserna. Men alla får självklart gissa.


Obs!
  1. Det är endast tillåtet att begära 1 bokstav 1 gång per dag. 
  2. Det är endast tillåtet att komma med 1 chansning på meningen 1 gång per dag. 
  3. Du måste vara anmäld till Goodiebagtävlingen för att kunna vinna

Prisstege
Dag 1-4 = 3 valfria produkter ur Goodiebagen
Dag 5-9= 2 valfria produkter ur Goodiebagen
Dag 10-15 = 1 valfri produkt ur Goodiebagen

Rätt gissat!!!
favolosa sa...
Jag gissar på att meningen är "Älskling jag krympte barnen"!
Favolosa tog första pris och gissade rätt på dag 5, det betyder 2 valfria priser ut Goodiebagen! :) Hör av dig innan den 26/4 för att få ditt pris.

111 kommentarer:

  1. bra med lite hjärngymnastik på morgonen så man blir extra smart under dagen=)

    SvaraRadera
  2. A
    blir min bokstav

    Anna Österlund
    smajl_123@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag gissar på bokstaven S :)

    SvaraRadera
  4. kör det klassiska bokstaven A

    SvaraRadera
  5. en tanke om man bara får skriva en bokstav om dagen, får man gissa hela meningen när man tror sig veta?

    SvaraRadera
  6. S
    Karin (stormfageln@hotmail.com)

    SvaraRadera
  7. Jag gissar på bokstaven A.

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  8. R


    turkost@gmail.com
    http://turkost.blogspot.com

    SvaraRadera
  9. då skulle jag vilja ha ett A :)

    SvaraRadera
  10. Jag röstar på bokstaven E idag! Kram Annika Granberg

    SvaraRadera
  11. Jag gissar på O

    rodeback@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag gissar på bokstaven L

    SvaraRadera
  13. A kör vi på :)

    sarina.fredriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. "A" tycker jag är bra att börja med

    SvaraRadera
  15. Vad hände,..en annan sida kom upp??

    Jag skriver att jag vill ha bokstaven S, en gång till för säkerhetsskull, om du inte fick min önskan.

    Susanne LG
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  16. Ett A gissar jag på idag :)

    princessemma1986@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Nu satsar jag på bokstaven S.

    SvaraRadera
  18. Idag får de bli ett E

    Anna Österlund
    smajl_123@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Dagens bokstav...S.
    Karin (stormfageln@hotmail.com)

    SvaraRadera
  20. Nu sprack det vad jag tänkte på, så idag vill jag ha ett N!!!!!

    Susanne LG
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  21. T
    Karin (stormfageln@hotmail.com)

    SvaraRadera
  22. Ett T skulle jag vilja se :)

    SvaraRadera
  23. Jag tar ett M!
    Du hittar då på så roliga tävlingar! =)
    MVH
    Pia Li
    agnetapiali@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. I dag kör jag på bokstaven E.

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  25. Ett R hoppas jag det blir!

    Susanne LG
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  26. Håller på T fortfarande!

    SvaraRadera
  27. T liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  28. Gissar på ett k idag :)

    Thisisme.blogg@live.se

    SvaraRadera
  29. P skulle jag vilja se trilla in ;)

    sarina.fredriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag fortsätter med mitt M. =)
    MVH
    Pia Li
    agnetapiali@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag vill ha ett R...så hoppas nu det är fler som vill ha det!

    Susanne LG
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  32. ett e vill jag kanske testa nu...

    SvaraRadera
  33. RRRRRRRRRRRRR
    madeli@hotmail.se

    SvaraRadera
  34. Dagens bokstav...N.
    Karin (stormfageln@hotmail.com)

    SvaraRadera
  35. Jag gissar på att meningen är "Älskling jag krympte barnen"!

    SvaraRadera
  36. Men jösses!!! :(

    Jag trodde svaret var: "Påsktupp han klippte baggen"

    Var inne på påsken ;) hehe

    Grattis favolosa

    SvaraRadera
  37. Den tävlingen har jag inte sett!Den hade ju varit rolig att klura på. Hoppas du har fler så'na.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar