söndag 3 april 2011

Sjukt mycket reklam!!

Sitter och tittar på BigBrother live. Är det någon mer än jag som reagerar på att det är sjukt mycket reklam?! Det är ju sinnessjukt. När reklamen börjar så sitter jag och gör lite annat, och det känns nästan som jag sitter och gör annat mer än vad jag tittar på avsnittet, så mycket reklam är det. Nu tittade jag på klockan 21.55 som höll på till 22.00 var det reklam, sedan började nästa reklam 22.05 höll på till 22.10. Det är alltså bara fem minuter sändning mellan vissa reklamer. Usch!


4 kommentarer:

  1. du är inte ensam ... ,jävla reklamen kommer hela tiden. ,sjukt störande.

    SvaraRadera
  2. Jag reagerade på det där jag med! Så jobbigt att sitta där när dom pausar hela tiden ..
    Kram!

    SvaraRadera
  3. jag tittar bara på bigbrother på http://play.bigbrother.se/ på de avsnitten som är gratis, och då är det bara 4-6 sekunders pauser där reklamen har varit.. det är super..

    SvaraRadera
  4. ja det var verkligen jättemycket reklam igår! men första halvtimmen eller så var ju reklamfri, konstigt :S

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar