tisdag 5 april 2011

Helt otroligt!!

Godmorgon alla!! Bildpussel tävlingen är redan avslutad. Ja denna tävling gick över snabbare än vad vi hade väntat oss. Både jag och Magnus undrar här hemma hur tusan det gick till! Jag vill ha en förklaring från Aiso som gissade rätt, hur tusan du kunde ta det så snabbt?! :) Så här såg alltså bilden ut när Aiso gissade rätt. 


Rätt svar var alltså


aiso sa...
operahuset i Köpenhamn
 Detta betyder att Aiso gissade rätt på tävlingen på Tredje dagen och enligt prisstegen betyder det att han får välja hela 3 priser ur Goodiebagen!!! Stort grattis till Aiso. Men glöm inte att ge oss en förklaring hur tusan du kunde ta det så snabbt! :) 

Ny och rolig tävling kommer ut snart.
Glöm inte att lägga till mig på bloglovin så du inte missar det.


Follow I got too much time to kill

8 kommentarer:

  1. det var väldigt bra gjort.. jag hade mina aningar om att det var någon byggnad vid kusten.. men jag kom inte på vilken kust hihihi..

    SvaraRadera
  2. nu prövar vi här och ser om det funkar//yaiza

    SvaraRadera
  3. Det var ta mej fan inte dåligt ;)

    SvaraRadera
  4. Tack, det är roligt få beröm!

    SvaraRadera
  5. Oj vilken BRA gissning!! Jag kunde inte svaret trots att jag såg hela bilden ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Det var bra gjort, jag inser dock nu att jag aldrig skulle haft en chans. Har aldrig varit där eller ens sett huset tidigare, kanske borde ha gjort det? haha.

    Kram Sanna

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar