torsdag 28 april 2011

Videokamera


Idag fick jag en överraskning av Magnus. En för tidig födelsedagspresent. En filmkamera!! Jätteroligt tycker jag, så nu fick jag lite inspiration igen. Nu har jag börjat plura på nya roliga vinst-dragningar, Wille-filmer, fotoklipp. Osv Osv. Det känns roligt att filma Willes barndom med en riktigt bra kamera istället för dåliga Iphone filmer. Så idag har vi filmat lite blandat och det känns som jag vill filma allt! haha. Tack älskling för denna! Tack tack tack.

1 kommentar:

  1. vilken fin filmkamera :)
    det blir spännande att se fina filmklipper sen :D

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar