lördag 16 april 2011

Gravidkläder och fru fortuna

Nu går jag till jobbet, i mina gravidjobbkläder. Jag försökte verkligen att få på mig västen och gamla skjortan men jag fick tillslut ge mig. Jag kan faktiskt inte hålla andan i fyra timmar. Det såg inge bra ut helt enkelt. Så detta var ju ett litet nederlag känner jag. Typiskt. Även fast jag har gått ner all min graviditetsvikt ser formen på kroppen helt annorlunda ut så kläderna passar ändå inte. Så sjukt tråkigt. Aja. Hoppas i alla fall inte turen sviker mig. Den brukar jag ju ha hos mig rätt så bra :) Nu ska jag visa att jag inte tappar stinget även fast jag blivit blödig =)



1 kommentar:

  1. Hej!

    Nej jag såg itne det, men nu har jag kikat efter.
    Jag var med i tävlingen om biljetter i en annan blogg också, och vann där, så det är bättre om du ger biljetterna till någon annan, för jag behöver inte 4 st :)

    Bättre att någon annan får glädje av dom! :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar