fredag 1 april 2011

Liberopaketet

Nu fick vi Liberopaketet hem äntligen. Jag som varit så nyfiken på vad det ska innehålla :) Jag blev glatt överraskad och tyckte faktiskt det var riktigt bra grejer! Sen hade jag iofs blivit glatt överraskad för hälften så mycket också så när ett företag då tar i och ger det där lilla extra, då blir jag verkligen jätteglad. Detta får mig också att fortsätta vilja använda libero, inte bara för jag är nöjd med deras produkter utan för dom ger tillbaka till oss kunder!

1 paket Libresse bindor
1 paket Libero våtservetter
1 cd skiva vaggvisor
1 paket med upp and go blöjor stl 4
1 paket med 10 engångshaklappar (som iofs var det sämsta vi provat, Wille slet av det direkt)
1 par gigantiska strumpor. Men väldigt fina!
1 barn bodylotion
1 barntvål
1 liten nessesär

3 kommentarer:

  1. Oj vilket toppenpaket! Det är ju roligt när företag gör det där lilla extra för sin kunder och medlemmar :) Jag får nog också hämta ut ett liknande paket om ett halvår ungefär :P Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Ungefär samma som för 2,5 år sedan ser det ut som, jag var nöjd då också, vi gillar Libero här med :)

    SvaraRadera
  3. Åh du fick ett nytt och fräscht paket! Jag fick ett med gamla grejer och rabattkuponger som gick ut första halvan av 2009! Hämtade mitt för ca två veckor sen. Inte så nöjd med det då, trots att det var gratis =)
    Ha en fortsatt trevlig kväll/ Johanna (http://rockbarnet.blogspot.com/)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar