torsdag 28 april 2011

Lilla mirakel

Jacka: Lindex. Byxor: Name it. Keps: HM
Idag tog jag och Wille en promenad. Jag har börjat få in rutinen nu så vi är ute och går minst en gång per dag, ibland fler. Nu när vädret är så himla fin får man verkligen energin att gå ut och gå. Sedan kan man ju inte motstå att gå ut när Wille blir så himla lycklig av det. Han ligger och jollrar och myser i vagnen och bara har det gött. Vi gick till Lidl och köpte ett Parasoll. De hade kampanj på ett 2 meter högt turkost parasoll med UV-skydd som även går att böja längst upp, perfekt. Sedan gick vi till parken och satte oss och myste i solen/skuggan. Sedan fick vi en helt underbar överraskning!! Lina och Gustaf kom förbi med deras nyfödda. Tänk att hon föddes klockan 02 igår. Och redan idag klarade dom av att åka och handla och hälsa på folk. Det är starkt gjort. Jag är imponerad! Jag och Magnus som inte ens vågade höra av oss än för vi var rädda att tränga oss på. En helt underbar överraskning och när jag fick den lilla söta bebisen i famnen så började jag nästan gråta. Så söt hon var. Så liten och fin. Vilken lycka det var i luften. Det finaste som finns, en nyfödd bebis och två stolta föräldrar. Det där har ni gjort bra! Jag är så glad för er!! Underbart! Grattis! När man höll i det lilla miraklet så var det var så man blev sugen igen :) Magnus blev skräckslagen när han såg hur sugen jag blev. Haha. Nej här blir det inga fler bebisar på ett tag. Men det var väldigt härligt att få hålla i en lite. Drömma sig tillbaka då Wille var så liten ( han har iofs aldrig varit så liten ) men när han var mindre i alla fall.

Lina med deras lilla mirakel

1 kommentar:

  1. Åh det är så härligt när man får hålla i en så där alldeles färsk liten mysig bebis!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar