lördag 16 april 2011

Unna sig och jobb

Idag är det lördag och jag unnar mig någonting gott. När jag gör detta brukar jag köpa en rökt makrill. Det är bland det godaste jag vet. Så otroligt gott. Vad brukar ni äta när ni unnar er något gått?

Ikväll ska jag jobba också. Första passet sedan vi fick Wille. Det är lite nervöst faktiskt. Men det ska bli superkul att komma tillbaka! Jag trodde faktiskt inte jag skulle gå tillbaka så här snabbt. Men så fort jag slutade amma kändes det naturligt att jag kunde släppa taget lite och kunna ta pass då och då. Magnus fixar ju att ta nätterna själv nu, Wille är inte lika beroende av mig längre. Så detta känns skönt. Även fast det är lite jobbigt också. Svårt att förklara :) Tänk om jag helt tappat stinget, och glömt av hur man gör helt plötsligt. Usch.

2 kommentarer:

  1. Fy vad avundsjuk jag är. Jag har längtat efter att jobba senaste året, sedan jag var höggravid med nr 2 och varit hemma sedan 1,5 månad innan jag födde nr 1 i juni 2008....

    SvaraRadera
  2. mums vad gott! jag unnar mej ofta saker haha.. så oftast blir det godis! i matväg brukar det bli lite festligare mat såsom stek eller fläskfilé om vi ska mysa till det ordentligt :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar