onsdag 6 april 2011

Ont i livmodern

Jag sitter här och får nästan har ont i min livmoder när jag tänker på vad jag gjorde för exakt ett halvår sedan. Då var det slutspurten på förlossningen och endast 2.5 timmar kvar tills vår älskade Wille kom till jorden. Det var nu jag började tröttna. Det var nu jag skrek till Magnus "JAG ORKAR INTE MER!!!". Men det gjorde jag. Och det var värt varenda sekund av smärta! Tänk vad tiden går snabbt. Min "lilla" grabb.



 Du är det finaste vi har
Tänk att du är vår
Det är ofattbart.
Vi älskar dig så

2 kommentarer:

  1. ja det gjorde ni bra!
    //mum

    SvaraRadera
  2. Hej! :D när man har bannern på sin blogg ska man själv skriva 5 kommentarer eller kollar du så man har den? :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar