måndag 4 april 2011

Måndagslista vecka 14

Idag är det Måndag och då ska vi fira det som vi ser fram emot och det som gör oss glada denna vecka. Fler Måndagslistor kan ni gå in och läsa hos Jennyn. Detta gör mig glad denna måndag....

  • Idag firar jag och Magnus 2.5 år. Jag älskar dig.
  • På Torsdag fyller Wille 6 månader. Tiden går så snabbt! Min stora grabb. 
  • På Fredag fyller min syster 30 år. Det är stort. Grattis syster!! 
  • På Fredag firar min Mor & Far 10-årig bröllopsdag. Grattis lovebirds! =)
  • Jag firar att jag fått över 100 följare på Bloglovin och över 500 läsare per dag!
  • Goodiebagtävlingen har fått över 20.000 besökare!!
  • Ja ni märker att det är mycket att fira denna vecka. Helt galet!!!

1 kommentar:

  1. Grattis! Och grattis till Wille också, tiden går så fort, lillprinsen blev nyss 5 månader... herregud! 20.000 besökare, det är vansinnigt! Ett flerfaldigt grattis alltså :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar