fredag 8 april 2011

Nu kan även jag detta med design:)

Då var den nya designen på plats, och vet ni vad. Denna har jag gjort helt själv. Några gånger gick saker åt skogen med inställningarna, och då fick jag hjälp av sötaste Agnes. Men annars så har jag lyckats pilla ihop allt på egen hand. Jag tycker resultatet är riktigt bra för att vara min första bloggdesign. Men mer ska det bli! :) Det är verkligen jätteroligt tycker jag. Speciellt nu när det är påsk och man kan köra lite på ett påsk-tema. Ser ni de söta påskäggen innan varje inlägg? Vad tycker ni om designen då?

10 kommentarer:

  1. Jag tyckte den blev himla söt! Älskar den lilla kycklingen i vänstra hörnet :D

    SvaraRadera
  2. Duktigt. Jag tar hjälp av mannen min jag. Lite för gul (det är väl en smaksak), annars jättesöt med alla små påskägg. Men "övrigt" trillar ner under "home" i menyraden för mig (firefox). Samma problem som en gång tidigare om du minns?

    SvaraRadera
  3. Super fin:)
    Man blir glad av den, den är så vårig:)

    SvaraRadera
  4. Det blev superfint! Påskigt, gult och glatt! ;)

    SvaraRadera
  5. Fin fin design!
    Och sötaste Agnes verkar vara en klippa när det gäller design. Har snart en ny på gång gjord av henne :-)

    SvaraRadera
  6. Wow !! Designen är verkligen jättefin! Du har lyckats kanonbra! Mer påskigt kunde det väl knappast bli? ;) Å äggen... dom hör hemma där...!! :)

    SvaraRadera
  7. vilken härligt vårig och påskig design! den blev man glad av!

    SvaraRadera
  8. Väldigt fin design, härliga färger som gör en glad :)

    Ha en fin dag i solen!
    Hälsningar Catharina
    cattiz.c@gmail.com

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar