tisdag 12 april 2011

Invägning vecka 14

Vikt 6/4:
Startvikt: 80.8 kg
Förra veckans vikt: 77.0 kg
Dagens vikt: 77.4 kg

Veckans resultat +0.4
Kommentar:   Nu har jag varit sjuk i över tre veckor och det närmsta jag kommit till träning är väl korta promenader med barnvagnen. Så jag förväntade mig inga resultat. Synd att jag inte kunde hålla vikten utan att jag istället går upp. Men sånt är det. Jojo Erika.

Min viktnedgång hittills: 3.4 kg
Mått 6/4
Vaden: 38 (-0) sedan start (-0)
Låret: 62 (-0) sedan start (-3)
Höft: 101 (-0) sedan start (-5)
Midjan: 85 (-1) sedan start (-5)
Rumpan : 106 (-1) sedan start (-5)
Bröstet: 91 (-1) sedan start (-12)
Överarmen: 29 (-0) sedan start (-1)
Hals: 33 (-0) sedan start (-2)
Båda låren : 97 (-1) sedan start (-6)

Veckans resultat: -3 cm 
Kommentar:  Här har jag i alla fall inte plussat. Skönt det!

Mitt minskande mått totalt: 39 cm

2 kommentarer:

  1. Tack för du är med i auktionen!

    SvaraRadera
  2. Oj, vad intressant Erika. Jag har läst om din viktminskning. Själv är jag gammal Viktväktare och jag behöver nu gå ner 6.5 kg så jag hoppar med i Din vikt. Jag kikar in där ikväll, men läser mer i morgon. Ann
    flamsing@hotmail.com

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar