söndag 10 april 2011

BigBrother Mys

Gokväll! Kom precis hem från Sofie i Kumla. Vi har haft lite tjejmys framför Bigbrother. Först lite gos med hennes lilla Oliver som är så go så jag dör. Där har Wille verkligen fått sig en framtida bästa vän :) Sen var det varma mackor, ostbågar och godis. Gött! Nu ska jag sätta mig och fixa en ny design till hennes blogg. Jag behöver ju några bloggar att öva mig på :) Det ska bli roligt. Nörd som jag är lär väl inte kunna slita mig från datorn förrän den är klar. Men det är roligt att ha någonting att pyssla med. Imorgon blir det ut till Kumla igen för Babysång som varje måndag. Då blir det "upp och upp och ner och ner" igen för hela slanten, träna biceps lite :) Imorgon ska även Sofies kille Robin följa med, så då ska vi testa hans sångröst också. Ska bli trevligt.

Jag lämnar er med två söta kort på min älskling innan mat-dax. Nu blir det Design!! :) Over and out.

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar