lördag 2 april 2011

Bildpussel 1

Nu startar jag en ny gissa tävling som är lite annorlunda mot de andra. Det är ett bild-pussel och för varje dag som går öppnas en lucka i bilden och det blir då lättare och lättare för er att se vad som döljer sig bakom. Bilden uppdateras hela tiden i detta inlägget och ni hittar det under fliken "Goodiebag" underkategori "Bildpussel". Ju tidigare ni svarar rätt desto fler priser vinner ni! Titta prisstegen under bilden. För att kunna vinna måste ni ha anmält er till Goodiebagtävlingen. Har ni inte gjort det, så se till att gör det! :) 

Max 1 gissning per dag!


Dag 1-5 = 3 valfria produkter ur Goodiebagen
Dag 6-15 =  2 valfria produkter ur Goodiebagen
Dag 16-42 = 1 valfria produkter ur Goodiebagen
Nyfiken på vad som finns i Goodiebagen?
Gå in och kika! :) 
Klicka på bilden för att komma till tävlingen
Gissa gör du i kommentarerna! :) 

Tävlingen avslutad
Rätt svar & Vinnare

100 kommentarer:

  1. Dennis_sunesson@hotmail.com2 april 2011 kl. 18:08

    Kanske en tavla från barntavlor.se?:)

    SvaraRadera
  2. Jag gissar på att bilden är på den header? :)

    SvaraRadera
  3. Jag gissar på ett hus.

    sunnydrop@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. gekås? :P dvs ullared : Phaha..alltså jag gissar bara x)

    SvaraRadera
  5. Kanske e lite trög nu :)
    Men förstår inte vart man ska skriva sin gissning??

    Gör man det här, i detta inlägg?

    SvaraRadera
  6. Detta är säkert helt fel, men har en känsla av att det är typ framsidan på facebook?!

    SvaraRadera
  7. Gissar på Facebookloggan! :D

    Måste säga också vilken fantastisk rolig tävling! :D Du är så fiffig Erika! :D

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. UN Building eller på svenska FN Huset i New York

    // alexandra

    SvaraRadera
  9. Jag får för mig att det är Facebook-loggan :)

    Trevlig fredagkväll!

    SvaraRadera
  10. Hej, allt bra?
    Vart är den här veckans Erika ska blir fit? Jag är vill ju veta hur det går för dig :)
    // Carro Hassel

    SvaraRadera
  11. facebook loggan
    sofie.branlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. En stad kanske

    Ettlee@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Hahaha okej, men det är kämpigt i början. Men det blir bättre bara man får in rutinen på träningen så kommer det rulla på bra sen ska du se. Men förstår att det blir lite knivigare när man har barn också. Jag har ju trots allt bara mig själv och tänka på, du måste ju prioritera lite annorlunda.

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Ännu en spännande tävling! =)
    Jag gissar att det är en I-Pod! =)
    Har ju länkat tidigare.
    MVH
    Pia Li
    agnetapiali@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag måste ge mig på en tidig (?) gissning:

    Örebro Universitetssjukhus.

    SvaraRadera
  16. En lastbil?
    petronellan@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. hissar för att gissa och gissar på att det är en bild på en trottoar inklippt på en molnbild ;)

    SvaraRadera
  18. Facebook-loggan
    (ytterligare @ live.se)

    SvaraRadera
  19. jag tror det är en fotoram

    SvaraRadera
  20. Klart jag måste gissa även om man inte har den blekaste aning, men jag har sådan lust att gå på IKEA o shoppa, så jag gissar på IKEA-byggnad.

    Susanne LG
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  21. dagens gissning 2 april - Jag tycker de ser ut lite som en byggnad, typ IKEA. :)

    sarina.fredriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag chansar på att det är en bild på Ullared!

    madeli@hotmail.se

    SvaraRadera
  23. Jag gissar på facebook loggan...

    Anna Österlund
    smajl_123@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag gissar.. Facebookloggan??

    jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. en båt

    ettlee@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. En fyr kanske?

    Marten.johannesson@live.se

    SvaraRadera
  27. Hmmm, klurigt, men jag gissar på Facebookloggan.
    Spännande tävlingar du hittar på =)
    MVH
    Pia Li
    agnetapiali@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Jag gissar på att det är ett flytande hotell! :D

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag gissar på ett av dina familjefoton nina_ortenlof@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Det är din TV....eller hur??

    Susanne LG
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  31. elskylt eller Elektronisk skärm

    SvaraRadera
  32. åhvilken rolig tävling:)
    Jag gissar på ett vattenkraftverk vid en fors?

    SvaraRadera
  33. Är tävlingen klar??? TÄnkte på eftersom kommentarerna är synliga ?

    Jag är fortf. kvar med den här gissningen på en byggnad...
    Nu ser de ut som en byggnad ute på havet, eller typ älven som går runt där jag bor.
    Ikea är min gårdagens gissning, men idag får jag väl gissa på ett fartyg ;)

    SvaraRadera
  34. jag gissar på en reklamtavla, kanske den som ww hade utstäld på en sjö någonstans...

    SvaraRadera
  35. Jag gissar på en segelbåt.

    sunnydrop@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Hej !
    Är det inte den där symbolen eller vad man nu säger med Goddie bag ?
    Kanske stavade fel, men jag hoppas du vet vad jag menade med de!
    Ha en super duper dag :)

    SvaraRadera
  37. Ojj skrev fel :$
    Trodde... aja..
    Jag gissar på..
    Hum...
    Kanske IKEA saken ..
    Kommer inte ihåg ordet ;s
    Men typ "loggan"
    Aja..
    Men hur får man reda på om man vunnit eller inte? ;o

    SvaraRadera
  38. Jag gissar på Vaxholms kastell idag.

    sanna_hammargren@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Jag tror det är en vägskylt som står i snön vid vägkanten... ( enn sån där stor som visar avståndet till flera städer )
    Kanske utanför örebro eller när ni var i skövde skövde ?
    Kram

    SvaraRadera
  40. Absolut ingen aning, men vill ändå gissa. En stor vägskylt! liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  41. Utsikt från erat hem? :)

    SvaraRadera
  42. Blue Diamond byggnaden i Miami? :P
    petronellan@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. en container kanske?
    jjohannah@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Jag gissar på ett slott/fort/borg vid vattnet

    SvaraRadera
  45. Det kanske är "Foppas" hotell som jag såg på bild i tidningen häromdagen :)

    SvaraRadera
  46. Nu när det är en ny dag tar jag mig en ny chans...Jag tror att det är Barsebäck, kärnkraftverket alltså.
    jjohannah@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Jag vet inte om min kommentar kom med igår, men jag tror det är en stor vägskylt vid en snöig vägkant som visar avståndet till flera olika städer...
    frokenmela@mail.com

    SvaraRadera
  48. IKEA!

    malgott@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. hmm.. verka ju vara utomhus i vinter tid iallafall.. så jag gissar på våran arena, nu mera heter den Fjällräven Center :)

    Anna Österlund
    smajl_123@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Jag gissar på ett skepp/segelbåt

    SvaraRadera
  51. Ett jetplan!

    KRam Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  52. Dagens gissning: Helikopter?

    sunnydrop@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Ett lastfartyg!

    SvaraRadera
  54. Jag gissar på ett hopptorn:)

    SvaraRadera
  55. lyftkran!

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  56. Idag gissar jag på ett hangarfartyg. =)
    MVH
    Pia Li
    agnetapiali@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Jag gissar på Ett last fartyg jag med.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  58. båt ute på sjön! melle_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. en skärmflygare (heter det så?) som landar på en sjö eller plats med lite snö

    SvaraRadera
  60. en segelbåt :D
    hella.eklund@hotmai.com

    SvaraRadera
  61. Idag gissar jag på Operahuset i Sydney.

    sanna_hammargren@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. En barnvagn kanske med lite fantasi...:)

    Susanne LG
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  63. En flytande landningsplats för stridsflygplan

    SvaraRadera
  64. En ubåt!

    sarina.fredriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Ett flytande hotell/hus.
    Karin (stormfageln@hotmail.com)

    SvaraRadera
  66. En gammal svartvit bild över Örebro

    SvaraRadera
  67. En skördetröska, liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  68. Dennis_sunesson@hotmail.com4 april 2011 kl. 22:07

    Öresundsbron

    SvaraRadera
  69. Får väl gissa på en raket idag då :P

    SvaraRadera
  70. Åh, alla andra gissar ju det jag tänker, haha. Men flygplan?

    SvaraRadera
  71. Jag gissar på en motorbåt, typ en Powerbåt.

    h.holm@telia.com

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar