onsdag 13 april 2011

Tänder & Skratt

Godmorgon! Jag ville starta detta inlägg på söta Wille och hans små gaddar. Nu är det mycket lättare att få bild på Willes tänder än sist vi försökte. Nu syns dom faktiskt hela tiden och dom är så himla gulliga tycker jag. Åh han börjar bli en sån charmig lite grabb. Så härligt att se hur en personlighet växer fram. Stark vilja och hett temperament självklart, men han är så otroligt glad och go. Nu kan vi även skratta tillsammans och det tycker jag är så mysigt. Han förstår liksom fast än han inte förstår, haha. Nu för tiden börjar även han skratta om jag skrattar riktigt mycket. Jag behöver inte längre provocera fram ett skratt utan han skrattar för att "man ska skratta". Äsch. Svårt att förklara. Men roligt är det :)

Idag blir det en promenad bort till Sofia och en träff med vår mamma-maffia. Det var två veckor sedan jag träffade alla sist, för vi har varit sjuka. Det ska bli så härligt att få träffa alla och prata av sig lite. Bra för Wille att få träffa sina bebiskompisar också=)

4 kommentarer:

  1. Så gosiga tänder han har :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Va gullig han ser ut med sina små tänder.
    Ja, visst är det härligt när de verkar förstå när man ska skratta utan att man ska behöva locka fram det!

    SvaraRadera
  3. så gulligt! min kusin har småbarn hemma. och mina kusinbarn är så söta och goa! :D

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar