fredag 22 april 2011

Pringles tumme ner!

Hej allihopa. Idag är det Fredag så jag frossar i Pringles. Men jag stör mig på en sak. Varför skriver dom Party Size och gör en extra stor Pringletub men sen fyller dom den inte ens upp till sträcket där dom säger att den extra party sizen börjar. Skamligt! Synd att Pringles är så fruktansvärt gott så det inte går att undvika äta det ändå. Annars är detta sånt som gör att jag aldrig någonsin vill spendera mina pengar på samma produkt igen.

 Idag kom Magnus familj upp och vi har varit ute och ätit. Det blev på Saigon en underbar asiatisk restaurang nere i stan som har så himla fräsch mat. Supergott var det. Wille var helt uppe i varv så han kom inte i säng förrän kl 22 idag och det slutade med väldigt mycket skrik. Nu får vi se hur natten blir efter en sån här dag, massa nya människor och intryck. Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det namngivelseceremoni. Det ska bli så kul!!

3 kommentarer:

  1. Ja visst är det kasst...

    Stressa inte ihjäl er bara. Det kommer bli hur bra som helst :)

    SvaraRadera
  2. Lycka till med ceremonin nu. Hoppas att ni har lika fint väder som vi har :D

    SvaraRadera
  3. Hmm, det har jag inte sett! Fan, man blir ju lurad vad man än köper känns de som...

    kram kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar