torsdag 21 april 2011

Gissa bilden 4

Då var det dags igen för en gissa bilden. Jag vet många av er som har längtat :)
Varje dag zoomar jag ut lite så ni enklare ser vad det är.
Max 1 gissning per dag är tillåtet!


Vinnaren vinner valfritt pris ur Goodiebagen
Kom ihåg att du måste anmäla dig till Goodiebagen först om du inte gjort det.


Gissa i kommentarerna!


Lycka till! :)

Rätt svar

Elin sa...
en kaktus
Hör av dig till mig innan den 1/5 för att få ditt pris!
erikawilhelmsson@hotmail.com

84 kommentarer:

  1. gissar på en utblommad maskros :)

    SvaraRadera
  2. Ett fårskinn?

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  3. En maskros, inte i blomm utan med fröna.

    SvaraRadera
  4. En närbild på Willes huvud och det (gulle)fjun som han har där :-)

    SvaraRadera
  5. Tror det är ett marsvin!
    madeli@hotmail.se

    SvaraRadera
  6. Jag gissar på en golden retriver :)

    SvaraRadera
  7. Jag gissar på en söt vit kissekatt som är ute i solen :)

    Anna Österlund
    smajl_123@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Ett sädesfält. (mallan_59@hotmail.com)

    SvaraRadera
  9. Jag gissar på en ryamatta;-)

    SvaraRadera
  10. Jag gissar på en kyckling. :D

    sunnydrop@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. En gräsmatta på sniskan! ;)

    SvaraRadera
  12. Hår på huden


    turkost@gmail.com

    SvaraRadera
  13. En gosedjurskyckling gissar jag på.

    SvaraRadera
  14. Något hårigt, haha. Vad kan de vara? Kanske en hund?

    SvaraRadera
  15. Idag gissar jag på hundrasen Akita :)

    SvaraRadera
  16. Närbild av en arm!
    Uppe på armen alltså där håret syns....?

    hih
    Kram Eva

    eva.ardevi@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. en vit påskfjäder?
    Glad påsk:)

    SvaraRadera
  18. En fårskinnsoäls? :)
    Kramar Madde.
    jansson_madelen@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Willes huvud! Kram William hilmersson

    SvaraRadera
  20. Ditt vita lammskinn kanske..

    Susanne LG
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  21. jag vet inte riktigt vad det heter på svenska,jag tror att det är tång,eller säger sjögräs.

    SvaraRadera
  22. jag tror att det är ett sädesfält..

    kramar alexandra

    SvaraRadera
  23. Ett lejon.
    Karin (stormfageln@hotmail.com)

    SvaraRadera
  24. Hmm, jag har 2 alternativ....
    Eftersom det är påsk skulle det kunna vara en kyckling men jag tror du är lite lurig och bilden är en fårskinnsfäll!

    Mvh Michaela
    familjandreca@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. En påskfjäder

    rebecca_thoren@yahoo.se

    SvaraRadera
  26. En påskkyckling :)
    holgersson.malin@gmail.com

    SvaraRadera
  27. En katt? :)

    anjahakanson@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Mmm..eftersom det är påsk så funderar jag på om det är en kycklingbild men det kanske det inte är tanken för att det är för lätt..annars så äre en fluffkudde som jag tänker på..

    ÄSch vi gissar på att det är en kyckling ^^

    SvaraRadera
  29. Jag gissar på att det är tort gräs, och sen att det ljusljusblåa är himmel, svårt att förklara men jag menar ungefärg som detta: http://mettesfoto.blogg.se/2011/april/reminder-erbjudande.html Hoppas det är rätt :)

    SvaraRadera
  30. Jag gissar på en blond frissa...

    sarina.fredriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Kan det möjligtvis vara en ullig liten kyckling :)

    Har anmält mig
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/april/goodiebag-2011.html

    SvaraRadera
  32. Kan det möjligtvis vara en ullig liten kyckling :) ?

    Anmäld till goodiebagen
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/april/goodiebag-2011.html

    SvaraRadera
  33. Hår som fladdrar i vinden

    SvaraRadera
  34. Sonens svar: En hund (eller möjligen en katt)!

    SvaraRadera
  35. Maskros liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  36. och vad ska vi dra till med...en alpacka?
    jjohannah@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Pälsen på en huva, alltså på en jacka

    Kram linda

    SvaraRadera
  38. Din pojkväns mage :P (kommer såklart inte på vad han heter nu..)
    petronellan@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. idag gissar ja på en sån där mössa med päls.. va dom nu kallas..
    ha ha, pälsmössa kanske man säger..
    typ en sån här tänker ja på...http://www.palsmossa.se/konstpals-fluffig/brun-fluffig-palsmsossa..

    Anna Österlund
    smajl_123@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. En persika!
    madeli@hotmail.se

    SvaraRadera
  41. Willes overall....gissar jag på!

    Susanne LG
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  42. Jag gissar på en nalle idag.

    SvaraRadera
  43. Jag gissar på en kaktus ;) Sån där hårig kaktus.

    rodeback@gmail.com

    SvaraRadera
  44. En hårig arm? (med en skymt av en tatuering?) ;D

    jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Påskris med fjädrar:)
    holgersson.malin@gmail.com

    SvaraRadera
  46. Idag gissar jag på att det är ett lamm. :)

    sunnydrop@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. En kycklingdräkt gissar jag på idag!

    SvaraRadera
  48. Hästman
    Karin (stormfageln@hotmail.com)

    SvaraRadera
  49. en lama säger jag idag...
    jjohannah@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Idag gissar jag på att det är ett gosedjur som solar...

    Mvh alexandra

    SvaraRadera
  51. Jag gissar på ett mjukisdjur. :)

    jansson_madelen@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. en blid på en hårig kroppsdel där det finns en tatuering i närheten. kan de vara din sambos???
    sofie.brannlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. En tatuering, på dig eller ditt stora <3

    SvaraRadera
  54. Gissar på ett ben med hår och en tatuering som är röd svart som syns i bakgrunden

    SvaraRadera
  55. Jag gissar på en hund.
    ivarsgard@gmail.com

    SvaraRadera
  56. Hur lyckades ni??? jag ser inte vad det föreställer ens när alla brickor är bortplockade

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar