måndag 18 april 2011

Attackerade

Hallå! Dagen har tillbringats med Emelie på stan. Så otroligt skönt och underbart vårväder. Vi gick en vända i lite affärer och jag hittade lite kläder till mig själv för en gång skull sedan hade jag fått ett paket med en tröja till Wille på posten så han fick också nytt :) Sedan gick vi och köpte en sallad och åt i solen medan Wille sov i vagnen. Otroligt skönt. På vägen hem tänkte vi mata änderna med brödrester som Emelie hade tagit med från gårdagens sittning. En stor påse. Tyvärr kom det typ bara måsar och dom var helt hemska. De flög supernära och attackerade oss nästan. Wille började gråta, och det hela blev mest bara kaos. Vi sprang snabbt därifrån och det slutade med att vi lade brödet vid ett fågelhus istället. Då var det i alla fall några fåglar som fick njuta av det :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar