fredag 1 april 2011

Schema inför vår ruset

Nu har min pappa som är väldigt kunnig inom träning och löpning gjort ett träningsschema för mig så att jag ska fixa att springa vår ruset i Maj. Som ni vet har jag aldrig sprungit över 2.5 km, och jag har varit gravid nu och har typ precis nu fått tillbaka förmågan att kunna gå lite längre promenader, så ja, detta ska ju bli spännande. Han har i alla fall gjort världens mest detaljerade schema. Jag förstår inte att du har tagit dig tid att göra detta pappa, jag är så imponerad och tacksam. Och ni som undrar varför jag älskar att skriva listor och göra scheman, ja ni behöver ju inte undra vart jag har fått det ifrån längre. Detta är jag uppväxt med! 

Klicka på bilden för att se den större.

Han har fått med allt! Olika färg-koder till olika saker. Han har fått med när vi ska åka på familjeresan till Skagen, han har lagt in min födelsedag den 8 Maj, och så ser ni målet där den 12 Maj då själva loppet går av stapeln. Jösses vilket schema! Visst blir ni imponerade över min pappa?! :) Det blir jag i alla fall!!

Tack kära far för att du gjort detta.
Ska du också springa vår ruset? Eller kanske bara vill fixa att springa fem kilometer ändå. Då får du självklart låna detta träningsschema. Skriv ett mejl till mig om du vill ha originalbilden så du kan förstora upp den. Min pappa har skrivit ut en i A3 till mig som jag ska sätta upp på väggen här hemma för att bli motiverad. Så tänker jag kryssa över varje dag som har gått och som jag fixat. Sååååå kul! :) 
Jag behöver fortfarande 2 tappra själar som vill springa med oss!!
Hör av dig till 
Erikawilhelmsson@hotmail.com

5 km den 12 Maj

5 kommentarer:

  1. Heej!

    Jag bestämde mig just för att springa Vårruset i Karlstad i maj och skulle behöva motivation. Tar gärna e mot träningschemat! :)

    Jessica

    SvaraRadera
  2. Gud vilken snäll och duktig pappa du har! :-)

    SvaraRadera
  3. Oj, vet inte om det kom fram nu. Men jag vill gärna ha träningsschemat.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag får inte bilden större, hur mycket jag än klickar o klickar. Skulle varit kul att se hur den ser ut.

    Hälsningar Susanne

    SvaraRadera
  5. Susanne. Ja du. Det går inte tyvärr. Jag trodde det. Men om du vill ha schemat skicka ett mejl till mig: Erikawilhelmsson@hotmail.com

    /Erika W

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar