onsdag 27 april 2011

Marabou Cookies

Nu har vi testat Nyheten Marabou Cookies. Jag älskar sånna här kakor så detta såg jag verkligen fram emot! Willes namngivelseceremoni såg vi som ett utmärkt tillfälle att testa dem. Så vad tyckte vi om kakorna?

Alla tyckte om kakorna. Dom var verkligen supergoda.
Mycket choklad i kakorna. Perfekt crunch. Bra kakdegssmak. Mmm marabou Helt enkelt :)

Den enda nackdelen var att vi lade ut kakorna från båda smakerna bredvid varandra och sen kunde vi inte se skillnad eller smaka skillnad på dom. Eller så var det helt enkelt så att jag bara åt av Schweizer nöten, för det var så svårt att se skillnad :) Men egentligen spelar det ju ingen roll. Dom var ljuvligt goda!

4 kommentarer:

  1. Jag gillade dom också, skarpt :)

    SvaraRadera
  2. Bra att jag fick en recension på dem, har undrat så när jag sett dem i butiken...
    Synd att det var nu då...när jag har en "sockerfri månad" haha

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att ni gillade dom! Vi älskade dom haha :D kakor är verkligen mums!

    SvaraRadera
  4. alla som smakat dom gillar dom... men jag måste säga att jag blev besviken, jag älskar både choklad och kakor och speciellt cookies. hmm? kanske hade för höga förväntningar?

    kram kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar