onsdag 27 april 2011

Spännande och Smärta!

Åh nu sitter jag och nästan krystar här hemma. Jag har en vän som ligger inne på förlossningen och hon är just nu 10 cm öppen och har börjat krysta. Jag lever mig in så mycket så jag sitter med värk i hela livmodern här. Aj aj aj. Kom igen nu tjejen. Kämpa på!!!! Nu är det såå nära och snart har du din alldeles egna lilla underbara bebis som kommer ligga och gosa på ditt bröst, och all smärta kommer vara som bortblåst och du kommer snart få uppleva det underbaraste ögonblicket i ditt liv. Lycka till nu och kämpa in i det sista!!

2 kommentarer:

  1. oj oj oj vad spännande! :D Hoppas det går bra för din väninna och att det inte tar alltför lång tid! Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Visst är det ett roligt fenomen, att man verkligen får ont i "livmodern" när man vet att vänner föder. Eller att man kommer på sig med att sitta och sympatikrysta när man ser riktiga födslar på tv haha

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar