lördag 2 april 2011

Fryst frukt

Detta är ju bara ett väldigt mysigt påhitt dom har kommit på i affärerna. Det har säkert funnits länge, men det är nu jag har lagt märke till det. Åh så mysigt det är! Jag älskar sorterade saker, oavsett vad det är. Jag älskar lösvikt oavsett vad det är. Jag älskar att plocka och välja och väga och blanda. Ja åh. Jag blir som ett barn på julafton! Tänk vilka underbara fruktpuréer till Wille jag kan göra av detta. Så mysigt! Olika färger, olika smaker. Åhhhh kli i fingrarna. Känner ni igen er? 


6 kommentarer:

  1. Det där får fan min ICA butik skaffa också! :) Men de är nog inte så sugna på att prova nåt nytt efter att deras satsning på "hygieniskt lösgodis" floppade totalt.

    SvaraRadera
  2. jag såg det för första gången i affären här idag !!! hejja hejja säger jag bara - nu ska det göras smoothies :)

    SvaraRadera
  3. Det var godis i särskilda behållare där man inte kunde komma åt att nysa över godiset eller pilla på det med händerna, man tryckte på en knapp så ramlade det ner några bitar. Men de hade typ bara 5 tråkiga sorter :(

    SvaraRadera
  4. åhh det där såg ju verkligen helt underbart ut.. vill ha så här med..

    SvaraRadera
  5. Har sett en sådan disk tidigare och hoppades då att det skulle dyka upp på fler ställen men inte än iaf. Kanske till sommaren, fast det borde vara nu i vintras och så som det skulle funnits. Så man fått i sig mer frukt. Är så sabla dålig på det!

    SvaraRadera
  6. Ser hur gott ut som helst ju!! Men jag funderar direkt på det där med utländska bär och magsjuka.. Skulle så gärna äta "färska" bär utan att behöva värma dom, men då finns ju risken där..

    Anya, vad var det för hygieniskt lösodis? *nyfiken*

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar