onsdag 6 april 2011

Gissa paket!!

Igår fick jag hem en lapp att jag hade ett paket att hämta ut. Jag blir alltid lika förvånad när jag inte har beställt någonting och jag började scrolla i hjärnan vad det kunde vara. Kanske babyfilten? Men kan det gått så himla snabbt tänkte jag. Det skulle ju ta 170 dagar :) Skumt. När jag sedan hämtat ut paketet vart jag ännu mer förvånad. Vad tusan kan detta vara?! Jag vet att ni tyckte det var roligt att gissa sist, så nu får ni gissa igen. Gissa paketet!!! :) Denna gången vinner vinnaren äran. Så får vi se hur många som gissar då. Haha:)


28 kommentarer:

  1. En taklampa ;)
    Karin (stormfageln@hotmail.com)

    SvaraRadera
  2. men åh, det ser ut som en såndär söt liten pall stol. rund med typ 3-4 ben...

    sarina.fredriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. men åh, det ser ut som en såndär söt liten pall stol. rund med typ 3-4 ben...

    sarina.fredriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Sådana där söta förvaringslådor med elefanter på :)

    SvaraRadera
  5. Jag tror det är förvaringsboxar, hattlådor eller vad man nu kallar dem :)

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Visst liknar det en papperskorg!
    Gissar aiso

    SvaraRadera
  7. Jag gissar på en stor kakburk ;) Eller någon annan ask/burk i cylinderform.. ;)

    SvaraRadera
  8. jag gissar det är produkter från SaveSmart!

    SvaraRadera
  9. jag tror det är en blöjhink

    SvaraRadera
  10. En pall kanske :)

    SvaraRadera
  11. En stor blomkruka för vårens planteringar :)

    SvaraRadera
  12. Ja tror de är en jätte muffins :)

    Anna Österlund
    smajl_123@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. kanske det kan vara en esspressomaskin!!

    mvh alexandra

    SvaraRadera
  14. Jag gissar att det är en muffinspall från Bombadill!

    SvaraRadera
  15. Ser ut som Färg&Forms förvaringsburkar med Gunila Axéns Moln på. Eller ngt annat av deras mönster. :)

    SvaraRadera
  16. Jag vet att det inte är babyfilten, för jag har själv en filt därifrån och kartongen ser inte ut sådär. Så jag chansar på att det antingen är en lampram eller sådana där små burkar till barnens rum med inredning.

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  17. jag tror att det är en sån där mjuk muffinspall =) Bara för att de är så coola!

    SvaraRadera
  18. Kanske någon leksak till Wille,..en kanelbulle kanske?

    Susanne LG

    SvaraRadera
  19. Andra gissningen - En tvättmedeltunna :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar