onsdag 6 april 2011

Träningsschemat dag 2-3

 Dagens uppgift på träningsschemat var Promenad/Löpning 10 minuter.
Eftersom jag fortfarande är sjuk blev det endast promenad idag igen.
Gårdagens uppgift som ni ser var Vila. Den uppgiften skötte jag galant! :)
För er som vill ha träningsschemat så ni också kan ladda inför vår-ruset eller helt enkelt bara för att få lite motivation i träningsträsket. Skriv ett mejl till mig
Erikawilhelmsson@hotmail.com så skickar jag det till er.
 Det blev en lugn promenad även fast den inte blev så lugn som står här. Jag råkade glömma att stänga av när jag var inne i affären så min genomsnittshastighet blev väldigt dålig. Men strunt samma. Det är ju distansen som är viktigast. En kort och lagom promenad idag. 1.5 km promenad istället för 10 minuters Promenad/löpning. Det får duga! Jag vill inte ta ut mig och bli sjuk igen. Jag orkar inte vara mer sjuk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar