fredag 29 april 2011

Mysa i solen

Body från DobiDobi. Byxor. från Name it. Keps från HM. Strumpor Lindex.
Gokväll alla! Idag har jag och Wille varit ute i solen och myst! Det har varit jätteskönt. Wille hade lite svårt att komma till ro och sova efter ett tag så då gick vi en liten promenad så han somnade som en stock i vagnen och sen fortsatte jag att sola mig lite. Så idag har jag verkligen jobbat på bonna-brännan. Ja det får bli en sån i år. Ingen bikini i år alltså. Shorts och linne! :P Åh vilken blogg-torka jag har. Blääää.

4 kommentarer:

  1. Mysigt! :)
    Du får iallafall bättre bränna än mej, jag kör med jeans jämt!!! Fast jag har ju köpt ett par shorts, kanske skulle våga mej på de nån dag......

    SvaraRadera
  2. vilken supersöt liten =) Tänk om min kunde ha ro nog att ligga lite och mysa...*suck* Blir nog bonnabränna för mig med iår, ingen bikini här inte.

    SvaraRadera
  3. Har fått fin färg på armar och ansikte redan... det är verkligen så att ju brunare man blir där desto jobbigare blir det att få på sig tex en kort kjol eller shorts så de kritvita benen syns...haha

    Tack för din röst!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar