måndag 4 april 2011

Dålig morgonrutin

Godmorgon! Natten har varit helt ok. Wille vaknade 06.40 och det ser jag som sovmorgon mot hans vanliga 05.00. Men då hade jag sovit så pass mycket så jag kände mig trött. Jag såg på Wille att han också var trött och skulle kunnat somna om vilken sekund som helst. Härligt tänker jag. Då ligger vi kvar i sängen lite så somnar vi båda igen. Jag satte på ett avsnitt mästarnas mästare på svtplay på min Iphone och ligger och gossar lite med Wille så han ska somna. Det är hela tiden på gränsen, fast aldrig riktigt kommer han över till sömnen. Sätter på vaggvisa på Iphonen och vi ligger och myser och gossar och försöker sova. Tillslut somnar Wille och jag kan äntligen få min efterlängtade sömn. Men då inser jag att jag är pigg. Jag kan inte sova nu. Vad är klockan? Då är klockan 9.00. SUCK. Då har jag alltså legat och försökt få Wille att sova, för att jag inte orkar gå upp i typ 2.5 timme! Tiden gick så himla snabbt. Men på den tiden hade jag kunnat göra massa annat viktigt som jag vill få gjort! Trött jag blir på mig själv ibland. 


1 kommentar:

  1. Det där känner jag igen, jag har morgonpiggna barn eller ja Kevin är för det mesta pigg på morgonen och jag är seg :P haha..
    Sen när bägge killarna vilar tillsammans så är jagi nte trött längre x) skit irriterade :P

    Förresten såg att du fyller 8.e maj, haha..jag fyller 6.e..lite skojsigt det där ;)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar