måndag 25 april 2011

Frisyr, simpsons och linslus

Tröja från Kappahl
Godmorgon vinkar Wille.
Han är en sån himla linslus. Så fort kameran kommer fram är det ett stort smile på läpparna och han gör olika snygga poser. Undra vart han har fått det ifrån :) Jag och Wille myser i soffan framför TV:n. Willes favorit är simpsons. Då tittar han med stora ögon och kan inte slita blicken. Ser ni den härliga frisyren han har nu också? hahaha. Håret liksom slickar sig bakåt på något sätt. Kanske beror det på smultronmärket.Väldigt proper vår grabb=)

Jag har riktigt ont i kroppen idag för igår gjorde jag min premiär springtur sedan jag blev gravid för över ett år sedan och det jag tog väl ut mig lite mer än jag borde. Det blev 2 km jogging och ca 1 km gång. Kanske låter lite i era ögon men när man knappt sprungit i hela sitt liv, och sen varit gravid med foglossning och sen fött ut en stor klump. Då känns 2 km lika lång som milen. Därför får jag nog ställa in turen till svampen som vi tänket ta med Magnus föräldrar idag. Jag kan helt enkelt inte gå en mil nu när jag knappt orkar gå ut i köket. Jädra rygg! Jag längtar tills Wille börjar gå så man slipper bära runt på honom. Fast jag antar att dom fortfarande vill bli burna ändå?

Jag hann aldrig uppdatera goodiebagen igår. Magnus föräldrar kom på besök och det känns lite tradigt att sitta framför datorn hela dagen när det är så otroligt fint väder. Men idag ska jag försöka hinna med allt jag ska göra. Jag borde skaffa mig en bärbar dator så jag kan sitta ute och skriva! Åh. Vill haaaa!

2 kommentarer:

  1. Det är verkligen guld värt att ha en bärbar. Man kan passa på att slänga ett öga i blogosfären när som liksom.
    Jag tycker bara det är synd att man inte kan ha den med sig när man badar badkar haha

    SvaraRadera
  2. haha!Vilken gullig pojke du har :D förstår det, det är svårt att sitta still;)
    det är så härligt att ta en springtur.
    hoppas att du hade en fin påsk!

    kram till dig <3

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar