lördag 9 april 2011

Magiskt täcke

Plötsligt händer det! Godmorgon allihopa vill jag först säga. Vilken strålande morgon!!! Nu ska jag och Magnus ge oss ut på stan och shoppa, det ska bli så härligt. Shoppa i vårsolen, ta en kaffe på någon uteservering. Åh vad härligt. Men nu till det jag skulle berätta. Varje dag somnar nu Wille av sig själv. Konstigt nog så verkar det vara täcket som är grejen. Varje gång jag lägger ut mitt täcke som han får ligga på så somnar han. Är det bara vanliga filten så leker han. Täcket har alltså en magiskt sövande effekt! Världens bästa täcke! :)

4 kommentarer:

  1. Det kanske är så att lukten som är kvar från dig gör honom lugnare och har lättare för honom att somna själv :)

    Vissa barn har det lättare att somna själv om dom känner sin mammas/pappas lukt från en snuttefilt eller täcke eller så..då känner dom sig mer "tryggare" på något vis :)

    SvaraRadera
  2. Den doftar absolut "mammatrygghet" och han har bra luktsinne.Fin din sida är.
    aiso

    SvaraRadera
  3. Det är nog för att täcket luktar mamma! :) Men jag förstår att det är skönt med ett magiskt täcke hihi.. Kram

    SvaraRadera
  4. Här hemma är det vagnen som är magisk. Det är bara att lägga ner Tore där så somnar han av sig själv .. fungerar dock bara på dagen ;)
    Kram !

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar