lördag 9 april 2011

Vinn två biljetter till humorgalan


Jag är jätteglad att kunna presentera en underbar tävling i samarbete med Unicef. Den 1 maj klockan 20.00 direktsänder TV4 Humorgalan - För varenda unge från Cirkus i Stockholm. Humor blandas med allvar när några av Sveriges främsta artister hjälps åt att värva fler Världsföräldrar. Värdar för galan är David Hellenius och Kristin Kaspersen. Genom att rösta på just ditt favoritklipp kan du vinna två biljetter till livesändningen på Cirkus. Rösta genom att Facebook-gilla ditt favoritklipp!

Tävlingsregler

Obligatoriskt
 Rösta på ditt favoritklipp genom att Facebook-gilla ett av klippen inne hos Unicef
 Berätta i en kommentar vilket klipp du röstade på tillsammans med din E-post.

Frivilligt
Tipsa gärna om tävlingen på din blogg, facebook, eller via mejl.

Tävlingen avslutas 15/4

Lycka till!

Grattis
Linda
Jag behöver dina kontaktuppgifter! 
Mejla till mig
Erikawilhelmsson@hotmail.com

6 kommentarer:

  1. HAHAHA, givetvis gillade jag "KLIPP 2: ROBERT GUSTAVSSON SOM TONY IRVING". Är ett stort fan av både Gustavsson och Irving, så att se Robert imitera Irving var ju förbannat skoj :D:D:D Var längesen jag garvade så! Haha...!!

    Länkar givetvis också; http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2011/april/mittnyaliv-15-april.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  2. Länken till Unicefs klipp funkar inte. Letar upp klippen ändå, men bara så du vet :)

    SvaraRadera
  3. RÖstade på klipp nr 2, Robert Gustavsson är ju så skön :-)

    (ytterligare @ live.se)

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha.
    Själklart robert gustafsson ala tony irving för hela slanten.

    SvaraRadera
  5. 1. Jag har röstat :)
    2. Jag vill vinna för att detta är en utav väldigt få helger då jag o min sambo är lediga tillsammans, då jag jobbar varannan helg på mitt jobb, och han uppträder med trollerijobb dvs många kvällar och framför allt helger.
    Men den här helgen är vi lediga, (enda helgen på hela majmånad) och jag skulle tycka att det vore underbart att bjuda honom på en weekend i Sthlm, med mycket skratt! :)

    SvaraRadera
  6. Hur kommer det sig att du inte publicerar vinnarna i inlägg längre? Det är lite tråkigt att det "dols" såhär tycker jag, det hade jag helt missat. Vinnarinlägg är sånt man blir lite glad av tycker jag :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar