fredag 15 april 2011

Marcel Total Black Out

Godmorgon! Imorse vaknade jag och Wille klockan 7 men vi låg kvar i sängen till 8 och tittade på Total black out på kanal5play. Jag kan säga att det var längesedan jag skrattade så kraftigt som jag gjorde. Det hela smittade av sig på Wille så han började också skratta. Så där låg vi och asgarvade. Det var en mysig stund. För alla er som inte såg första avsnittet MÅSTE ni se detta. Deltagaren Marcel har den skönaste stilen. Det går ut på att han tror att det sitter en strömförande ledning någonstans på vägen mot målet. Man måste dansa limbo under den på snabbast tid för att vinna. Vilken stil! Haha


Sen ett annat roligt klipp också, som jag vet Magnus kommer skratta gott åt när han kommer hem från jobbet. Just för att skånskan i detta klipp är helt underbart. "En möööööööög" Detta skrattade jag gott åt också :)

1 kommentar:

  1. Första klippen va ju bra rolig :D vilken dans, asså! haha!
    andra klippet var skraj han är ^^ skriker som en liten flicka!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar