torsdag 14 april 2011

Prutt

Godmorgon! Idag vaknade jag till ljudet av pruttar, fast inte riktiga pruttar, utan munpruttar. Jag vet inte vad annars jag ska kalla det. Wille har lärt sig att blåsa ut luft så det låter som pruttar. Han gör det i princip hela tiden nu när han kommit på vad himla roligt det låter. Han gör det helst när han har hela munnen full med mat, för då sprutar det ut mat ur munnen också, det gör ju det hela dubbelt kul. Så nu går ingen säker vid matbordet. Det är mat överallt!! Jag längtar tills han lär sig säga "Jag älskar dig mamma" och säger det hela tiden istället. Det blir mysigt det, och mindre kladdigt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar