lördag 2 april 2011

KLANTIG!

Jag berättade ju nyss att jag beställt en babyfilt. För det är så himla mysigt att ha i framtiden. Ja det är ju så himla typiskt mig att jag självklart beställer en personlig babyfilt, fast den blir ju inte så himla personlig eftersom födelsedatumet är FEL. Suck och stön. Vad klantig jag är!!!!


 Det vore ju konstigt att Wille inte ens är född än. ÅH. Jag har kontaktat företaget och hoppas att dom inte har gjort filten än. Med tanke på deras 710 dagars leveranstid så börjar dom väl inte på den förrän om ca 1.5 år :P Men dom borde väl själva förstå att datumet är fel? Jag menar. Vem skulle beställa en babyfilt med ett datum som inte ens har varit? Åh. SUCK.

6 kommentarer:

  1. Men så typiskt! Men om du nyss beställde hinner de säkert se det. Jag vann också ett presentkort därifrån och lillgrabben fick en filt, de är i underbar kvalitet :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen de inte hunnit börja med filten så att det går att rätta till. :-) kram!

    SvaraRadera
  3. hahaha, ja 710 leveransdagar lät ju lite suspekt ;)
    hoppas det löser sig med filten!

    SvaraRadera
  4. Usch vad jobbigt :(
    Låter som nåt jag också skulle göra ;)
    Hoppas dom inte har börjat på den än :)

    SvaraRadera
  5. Vilket bra datum (förutom året då :P )!
    Det är min och makens bröllopsdag!

    Hoppas det ordnar sig med filten!

    SvaraRadera
  6. hahaha Oooops! Vilket slarvfel....
    kram kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar