torsdag 28 april 2011

Bildpussel 2



Godmorgon! Jag får lite dåligt samvete för att jag bloggar så dåligt just nu. Jag har ingen fantasi och kreativitet. Det är för varmt och skönt ute helt enkelt. Så för att stilla mitt dåliga samvete, och fortfarande underhålla några av er, så lägger jag ut ett nytt bildpussel:) Titt som tätt vänder jag på en bricka så ni tydligare ser vad som döljer sig bakom. Vinsten beror på hur tidigt ni gissar rätt. Kom ihåg att ni måste anmäla er i Goodiebagtävlingen för att kunna vinna.

Bricka 1-4 = 3 valfria produkter ur Goodiebagen
Bricka 5-9 =  2 valfria produkter ur Goodiebagen
Bricka 10-15 = 1 valfria produkter ur Goodiebagen


Nyfiken på vad som finns i Goodiebagen?
Gå in och kika! :)


Endast 1 gissning per dag är tillåtet!!

Rätt gissat!!!

Erika Berglin sa...
Det är en stämapparat till gitarr! erika.berglin@hotmail.com
Grattis!!! Du får välja 2 produkter ur Goodiebagen!
Hör av dig till mig innan den 12/5 för att få din vinst.
ErikaWilhelmsson@hotmail.com

88 kommentarer:

  1. svårt men drar till med en grå matta;)

    SvaraRadera
  2. Ja du, detta var inte lätt, så bara för att skriva något, skriver jag din köksdörr!!

    Susanne LG
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  3. Tror de är en pusselpall ifrån Bonde of Sweden.

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  4. Ett flygplan, liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  5. jag tror att det är en printscreen från en hemsida.. frågan är bara vilken..

    SvaraRadera
  6. Ett Jacuzzi kanske..ha ha! Underbara tanke!

    Susanne LG
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  7. ett hus/stuga melle_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag gissar på en tavla som är broderad


    beabofink@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. En digital termometer?

    anayahs@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Drar till me "microvågsugn":)
    Åh du har så roliga tävlingar så ja e inne fler ggr om dan o kollar:)

    SvaraRadera
  11. Jag gissar på en datorskärm! :-)

    SvaraRadera
  12. Gissar på att de är en flygbiljett till operahuset i köpenhamn :) hehe

    SvaraRadera
  13. Någon..slags elektrisk apparat..som en bakmaskin..

    SvaraRadera
  14. Knepigt...men gissa måste man ju, så jag skriver Willes rum.

    Susanne LG
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  15. Monitor till ett hemmalarm?

    anayahs@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Dagens gissning är en micro!

    SvaraRadera
  17. En platttv kanske

    SvaraRadera
  18. förvaringslåda av plåt gissar jag på idag :)

    SvaraRadera
  19. Inbjudan till mammagalan???

    sarina.fredriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Fortsätter på den inslagna banan och gissar på ett tetris-spel idag.

    SvaraRadera
  21. Väderstation gissar jag på.

    SvaraRadera
  22. Jag gissar på en stegräknare idag.. :P

    SvaraRadera
  23. gissar att det är en sån rittavla som barn brukar ha, sån man kan rita om och om igen på :)

    SvaraRadera
  24. En bakugn?

    anayahs@gmail.com

    SvaraRadera
  25. Såg inte att micro var gissat förens jag hade skickat min kommentar..

    VIll gissa på att det är en fotoram :)^^

    SvaraRadera
  26. Gissar att det är en vägg med väggord :)

    Kram Madde.

    SvaraRadera
  27. Nu gissar jag på någon Babybjörnprodukt, kanske matstolen.

    Susanne LG
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  28. Jag tror det är listen på en vägg samt kontaktuttag

    SvaraRadera
  29. Detta var verkligen svårt. Men jag gissar på en bärbar fotoskrivare.

    kim..wikstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  30. Gissar på ingång/skylt mot ingång till förlossningsmottagningen
    holgersson.malin@gmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag gissar på en symaskin! :D

    SvaraRadera
  32. Jag gissar på en flygplats..

    Anna Österlund
    smajl_123@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Hm, jag gissar på en digital fotoram.

    sunnydrop@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Symaskin såklart :D
    petronellan@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. En apple mac dator

    millan_89@live.se

    SvaraRadera
  36. Stegräknare gissar jag på idag! :-)

    SvaraRadera
  37. freestyle kasettbandspelare

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  38. Tror det är en kartong, kartongen till chokladbudet! :)

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. En nummerpresentatör kanske...?

    SvaraRadera
  40. Jag gissar på en air conditioner...nu när det är så varmt ;)
    Karin (stormfageln@hotmail.com)

    SvaraRadera
  41. Detalj på ett kryssningsfartyg..

    rodeback@gmail.com

    SvaraRadera
  42. Idag gissar jag på en MP3-spelare.

    anayahs@gmail.com

    SvaraRadera
  43. Sofie Lindberg2 maj 2011 kl. 12:54

    Hej Erika,

    Jag gissar på att det är en symaskin!

    Har länkat tävlingen på min facebooksida.
    http://www.facebook.com/lindberg.sofie

    / S
    soflindberg@gmail.com

    SvaraRadera
  44. Jaha kommer med en ny gissning. Gissar på en laminerings maskin

    kim.wikstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  45. En kitchenaid/assistent....är det va? Hoppas jag!

    Susanne LG
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  46. Idag gissar jag på en videokamera.

    sunnydrop@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. gissar idag på en byggnad i japan...

    Anna Österlund
    smajl_123@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. En kaffeautomat då?
    Trodde helt säkert att det var en symaskin, men icke :P
    petronellan@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Idag gissar jag på en sån där leksaks bandspelare som det brukar finnas mikrofoner på! (:

    SvaraRadera
  50. Det är en gps! :)
    Millan_89@live.se

    SvaraRadera
  51. en förstärkare kanske:)

    SvaraRadera
  52. Undersidan av en porslinsform?

    SvaraRadera
  53. Det är en stämapparat till gitarr!

    erika.berglin@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Vad bra gissat! Stämapparat till gitarr? Vad är det? Jo jag fattar, men...Hade aldrig kunnat gissa, så om jag sett bilden!
    aiso

    SvaraRadera
  55. Oj. jag hade inte en aning om vad det var ens när bilden var helt avslöjad! :p

    SvaraRadera
  56. Äsch :( tycker det är lite väl svåra bildpussel ;) har aldrig ens hört talas om en såndär grej..

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar