tisdag 19 april 2011

Snygg sovstil

Wille har sån skön stil när han sover. Sen är han så himla kär i napp så han ligger med napp i munnen och en napp i vardera hand. På det sättet finns det alltid en napp i närheten när han vaknar. Smart kille. Detta har också gjort att han inte vaknar till så mycket om nätterna. Han har lärt sig att hitta och stoppa in nappen själv. Tack och lov. Jag följde i alla fall rådet jag fick av min BVC-sköterska, och vad det lät på kommentarerna jag fick av er underbara läsare så är det bara body som de flesta små verkar tycka om. Wille sover nu i kortärmad och kortbent body utan täcke, med hans personliga filt istället som han snabbt sparkar av sig. Han sover också bredvid fönster, fast det är stängt! Han verkar trivas med detta så vi tänker fortsätta. Tack för att era tips och kommentarer, det hjälper verkligen och jag är oerhört tacksam!!

3 kommentarer:

  1. Sover han bättre när det är svalare eller vad var det för råd och tips du fått? William vill gärna vakna några gånger per natt. Tar gärna emot tips och råd :D

    SvaraRadera
  2. Fryser de verkligen inte med så lite på sig? Usch jag är så himla frusen så William är väl alltid påpälsad men på nätterna har man väl inte samma kropptemperatur riktigt som när man är vaken så det känns ju som att man gärna vill mysa in sig i ett täcke... Han vaknar oftast 2-3 gånger per natt och det känns ändå rätt okej... Nu när han får tänder sover han verkligen jätte dåligt dock. I natt åt han en gång i timmen...

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar